Regulamin - Rafjolka.pl

  1. Postanowienia ogólne
    1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.rafjolka.pl
    2. Sklep internetowy, działający pod adresem www.rafjolka.pl prowadzony jest przez:
      RAFAŁ KREFFT "KREFFT"
      ul. Podgórna 12
      84-208 Czeczewo
    3. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych.
    4. Sklep prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.
  2. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego
    1. Warunkiem rozpoczęcia korzystania ze Sklepu internetowego jest rejestracja w jego ramach.
    2. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na jednej ze stron Sklepu.
    3. Warunkiem rejestracji jest wyrażenie zgody na treść Regulaminu oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe.
  3. Dostawa
    1. Dostawa zamówionych Towarów:
      1. Poczta Polska Pocztex kurier 48 z dostawą do klienta - czas dostawy 2 dni robocze
      2. Poczta Polska Pocztex kurier 48 odbiór w punkcie - czas dostawy 1 dzień roboczy
      3. KURIER  Inpost  czas dostawy 1 dzień roboczy
      4. Paczkomaty Inpost czas dostawy 1 dzień roboczy
      5. KURIER  GLS  czas dostawy 1 dzień roboczy
    2. Obowiązujący cennik kosztów przesyłki znajduję się na stronie koszty dostawy.
    3. Towar dostępny "od ręki" wysyłamy w ciągu 1-2 dni roboczych, towar "na zamówienie" - czas realizacji podany jest indywidualnie przy każdym towarze
    4. dostawa ograniczona jest do Polski, a jeśli klienci są zainteresowani wysyłką zagraniczną proszę się skontaktować tel. 587833933 lub mailowo sklep@rafjolka.pl
  1. Ceny i metody płatności
    1. wszystkie ceny podane na stronach internetowych są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.
    2. metody płatności:
      • Gotówką przy odbiorze (za pobraniem) - w tym wypadku pieniądze odbiera kurier dostarczający towar do Państwa. Koszt pobrania wliczony jest w cenę przesyłki. 

      • Gotówka - zamówienie płatne gotówką w momencie odbioru zamówionego towaru w naszym magazynie w Czeczewie.

      • Przedpłata na konto bankowe - wysyłka towaru następuje po wpłynięciu pieniędzy na nasze konto bankowe. Na życzenie wystawiamy faktury proforma. Czas wpłynięcia pieniędzy na nasze konto to zazwyczaj 24 godziny od zlecenia przelewu licząc tylko dni robocze chyba, że przelew wykonany jest z banku w którym mamy konto, wtedy pieniądze są u nas w ciągu 5-10 minut.
      • Numer konta do wpłat: 75 1160 2202 0000 0001 8904 7507

        RAFAŁ KREFFT "KREFFT"

        Podgórna 12

        84-208 Czeczewo

        Nasz bank: millenium

         
      • Przelewem online - forma płatności elektronicznej obsługiwana przez PayU 
  2.  
        1. Zwracamy szczególną uwagę na kwestie ochrony środowiska, dlatego wystawiamy faktury w formie elektronicznej.
        2. Gdy wystawiamy i przesyłamy faktury elektroniczne, gwarantujemy autentyczność ich pochodzenia oraz integralność treści.
        3. Nie odpowiadamy za błędne dane, które wskażesz jako dane do faktury VAT podczas rejestracji lub składania zamówienia.
        4. Każdą fakturę elektroniczną dostarczymy na adres e-mail, który podasz podczas rejestracji lub składania zamówienia. O zmianie adresu e-mail powiadamiasz nas pisemnie. Jeśli zmienisz adres e-mail i nas o tym nie powiadomisz, korespondencję będziemy wysyłać na dotychczasowy adres e-mail. Będzie ona traktowana jako prawidłowo doręczona.
        5. Za każdym razem, kiedy składasz zamówienie, możesz zrezygnować z faktury elektronicznej. Jeśli to zrobisz, wystawimy i wyślemy Ci fakturę w formie papierowej.
  3. Zwroty

                                                                                                                                                                                                                                      pouczenie o odstąpieniu od umowy:                                                                                                                                                                                  Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować Rafała Krefft ul. Podgórna 12 84-208 Czeczewo mail. biuro@rafjolka.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.                                               Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.                                                                                                                                                   Skutki odstąpienia od umowy.  W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej  „Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na adres rafjolka.pl ul. Podgórna 12 84-208 Czeczewo, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.”; W przypadku skorzystania z przesyłki zwrotnej opłaconej przez sklep - InPost Paczkomaty Szybkie Zwroty oraz  zwrotu pieniędzy na saldo klienta (do wykorzystania przy następnych zakupach) koszt zwrotu ponosi sklep. Oferta tylko dla zarejestrowanych klientów.
  4. Reklamacje

    Reklamację można zgłosić mailowo sklep@rafjolka.pl lub poprzez zalogowanie się na swoje konto, a następnie w panelu reklamacji wypełnij formularz.

    Wszystkie reklamacje w naszym sklepie obsługiwane są przez prosty kreator reklamacji, który usprawnia całą procedurę.

    W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości 

    Firma Rafał Krefft "Krefft" zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

  5. Po dokonaniu wysyłki zakupionego towaru, Sklep w ramach realizacji umowy z Kupującym  (po wyrażeniu zgody przez klienta podczas składania zamówienia)  prześle Kupującemu na adres poczty elektronicznej zaproszenie do wypełnienia ankiety w celu zbadania jego opinii o przeprowadzonej transakcji. Kupujący jest uprawniony, jednak nie zobowiązany do jej wypełnienia.                                                                                                                                                                                                                               
  6.  „Informacja nt. rozstrzygania sporów zgodnie z art. 14 ust. 1 rozporządzenia ODR: Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Komisja Europejska udostępnia internetowy system rozstrzygania sporów konsumenckich (ODR).”                                                                                                         
  7. Postanowienia końcowe 
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixel