Odstąpienie od umowy - Rafjolka.pl

Maja Państwo prawo odstąpić od umowy i w ramach tego  do zwrotu nieużywanego towaru w takim przypadku należy nas poinformować o odstąpieniu od umowy w ciągu 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

W przypadku skorzystania z przesyłki zwrotnej opłaconej przez sklep - InPost Paczkomaty Szybkie Zwroty oraz  zwrotu pieniędzy na saldo klienta (do wykorzystania przy następnych zakupach) koszt zwrotu ponosi sklep. Oferta tylko dla zarejestrowanych klientów.

 

adres do zwrotu i wymiany:
RAFAŁ KREFFT
UL. PODGÓRNA 12
84-208 CZECZEWO
TEL. 587833933
Polska
 
ZWROTY: towar należy odesłać z paragonem w oryginalnym opakowaniu z metką i bez śladów użytkowania, należy podać numer konta do zwrotu.  W przypadku skorzystania z przesyłki zwrotnej opłaconej przez sklep - InPost Paczkomaty Szybkie Zwroty oraz  zwrotu pieniędzy na saldo klienta (do wykorzystania przy następnych zakupach) koszt zwrotu ponosi sklep. Oferta tylko dla zarejestrowanych klientów.
WYMIANY: towar należy odesłać w oryginalnym opakowaniu z metką i bez śladów użytkowania, do przesyłki należy dołączyć swoje dane oraz informację na co ma być wymiana. W przypadku skorzystania z przesyłki zwrotnej opłaconej przez sklep - InPost Paczkomaty Szybkie Zwroty oraz  zwrotu pieniędzy na saldo klienta (do wykorzystania przy następnych zakupach) koszt zwrotu ponosi sklep. Oferta tylko dla zarejestrowanych klientów. Koszty ponownej wysyłki do klienta ponosi klient.
REKLAMACJA: W razie jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt mailowy: sklep@rafjolka.pl lub tel. 587833933, postaramy się jak najszybciej je rozwiązać.

pouczenie o odstąpieniu od umowy:                                                                                                                                           

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

 Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować Rafała Krefft ul. Podgórna 12 84-208 Czeczewo mail. sklep@rafjolka.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej  „Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na adres rafjolka.pl ul. Podgórna 12 84-208 Czeczewo, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.”; 

W przypadku skorzystania z przesyłki zwrotnej opłaconej przez sklep - InPost Paczkomaty Szybkie Zwroty oraz  zwrotu pieniędzy na saldo klienta (do wykorzystania przy następnych zakupach) koszt zwrotu ponosi sklep.

 

Jak dokonać zwrotu zakupionego towaru korzystając z przesyłki opłaconej prze sklep?

  • Zaloguj się na swoje konto, a następnie w panelu zwrotów wybierz towar, który chciałbyś zwrócić.
  • W kolejnych krokach wybierz zwrot klikając na opcję „Skorzystam z przesyłek sklepu” oraz wybierając formę zwrotu pieniędzy na saldo - do wykorzystania przy następnych zakupach.
  • Wygeneruj dokumenty zwrotu wraz z etykietami adresowymi, następnie wydrukuj je i koniecznie podpisz dokument zwrotu.
  • Włóż oryginalnie zapakowany towar wraz z dokumentem zwrotu do kartonu przeznaczonego do wysyłki i dobrze go zaklej. Możesz wykorzystać karton, w którym otrzymałeś zamówione towary. Jednocześnie zwracamy uwagę na to, aby towary nie nosiły widocznych śladów użytkowania i posiadały komplet metek.
  • Zwrotu pieniędzy, w formie wybranej w kreatorze zwrotu, dokonamy w ciągu 14 dni po otrzymaniu przesyłki zwrotnej. Z reguły trwa to jednak krócej.

 

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat warunków i prywatności można znaleźć także na stronie Prywatność i warunki Google.

Zamknij
pixel